headermask image

header image

congreso costituente del Partito Nasional Veneto – congresso costituente del Partito Nazionale Veneto

Informasion sul Congreso del PNV del 4 de otobre 2009 disponibili da qua.

https://www.pnveneto.org/forum/phpBB3/viewtopic.php?f=3&t=1361

—-

Riportemo anca la prima storica comunicasion del congreso costituente del 18 de magio 2008

Caro amigo del PNV,

semo drio pareciarse pa un paso inportante:

Ła nasita uficiałe del Partito Nasional Veneto.

Unico obietivo: l’independensa deła Venetia.

In Veneto ancuò no ghe xe un partito veneto che gà pa obietivo de organixar un referendum pa l’independensa.

Un partito cusì ghe xe in Scosia, ghe xe inte i Paesi Baschi, ghe xe inte ła Catałogna, ghe xe inte łe Fiandre, ghe xe inte’l Quebec, ghe xe inte’l Sud-Tiroło. Ma inte’l Veneto e inte ła Venetia nol’ghe xe mai sta.

Creemo el Partito Nasional Veneto.

Domenega matina del 18 de majio 2008, in un posto sentrałe del Veneto che vegnarà comunicà se catemo par batexar el novo sogeto che diventarà el perno sentrałe de tuta ła połitica veneta inte’l prosimo futuro, a scumisiar dałe elesion europee del 2009 e da quełe regionałi del 2010, tape fondamentałi par conquistar ła nostra independensa. Independensa da otegner democraticamente, par mexo deła costrusion del consenso intorno a un progeto de novo stato, baxà suła libartà e suła responsabiłità e no sul’opresion burocratica e el furto del nostro lavoro. Un stato Veneto giusto, ndoe poder costruir el nostro futuro e perseguir ła nostra fełisità.

Domenega matina 18 de majio, par poder parlar e esar parte ativa nel congreso costituente del PNV, te gà da esar iscrito e in regoła col pagamento dełe quote sociałi.

Par question organixative l’iscrision dovrà rivar entro el 12 de majio. L’iscrision xe verta a tuti, ma par poder parlar, votar e esar eleto nełe funsion del PNV no te pol esar iscrito anca a n’altro partito, opur a altre organixasion che no riconosa el nostro percorso democratico.

Te invitemo ad aprofitar de sto periodo par scumisiar a conosarne e par contribuir ała realixasion dei primi ati che el congreso costituente farà.  In particolar, ndaremo ad aprovar el nostro statuto. Te taco na bosa provixoria che semo drio discutar insieme par la prexentasion al congreso. Inte’l nostro forum internet te podarà contribuir al so miglioramento prima del 18 de majio, in modo da farlo diventar un documento che’l sipia apresà e condivixo da pì persone posibiłe.

Sul nostro sito www.pnveneto.org te trovi un fraco de documenti preparai fin deso che pol farte scumisiar a respirar l’aria nova de politica sana e de difexa del’interese veneto che semo drio portar vanti.

Sul nostro forum te pol trovar spasi de discusion par pareciar insieme łe nove canpagne e i novi documenti.

Iutane a costruir un futuro da veneti indipendenti e fełici!

Gianluca Busato

Partito Nasional Veneto

Caro amico del PNV,

stiamo preparando un passo importante:

La nascita ufficiale del Partito Nazionale Veneto.

Unico obiettivo: l’indipendenza della Venetia.

In Veneto oggi non c’è un partito veneto che ha l’obiettivo di organizzare un referendum per l’indipendenza.

Un partito così c’è in Scozia, c’è nei Paesi Baschi, c’è in Catalogna, c’è nelle Fiandre, c’è in Quebec, c’è in Sud-Tirolo. Ma in Veneto e in Venetia non c’è mai stato.

Creiamo il Partito Nazionale Veneto.

Domenica mattina 18 maggio 2008, in un posto centrale del Veneto ci troviamo per battezzare il nuovo soggetto che diventerà il perno centrale di tutta la politica veneta nel prossimo futuro, a cominciare dalle elezioni europee del 2009 e da quelle regionali del 2010, tappe fondamentali per conquistare la nostra indipendenza. Indipendenza da ottenere democraticamente, per mezzo della costruzione del consenso attorno al progetto di un nuovo stato, basato sulla libertà e sulla responsabilità e non sull’oppressione burocratica e sul furto del nostro lavoro. Uno stato Veneto giusto, dove poter costruire il nostro futuro e perseguire la nostra felicità.

Domenica mattina 18 maggio, per poter parlare e essere parte attiva nel congresso costituente del PNV, devi essere iscritto e in regola con il pagamento delle quote sociali.

Per questioni organizzative l’iscrizione dovrà pervenire entro il 12 maggio. L’iscrizione è aperta a tutti, ma per poter parlare, votare e essere eletto nelle funzioni del PNV non puoi essere iscritto a un altro partito, oppure a altre organizzazioni che non riconoscano il nostro percorso democratico.

Ti invitiamo ad approfittare di questo periodo per cominciare a conoscerci e per contribuire alla realizzazione dei primi atti che il congresso costituente farà. In particolare, andremo ad approvare il nostro statuto. Ti allego una bozza provvisoria che stiamo discutendo assieme per la presentazione al congresso. Nel nostro forum internet potrai contribuire al suo miglioramento prima del 18 maggio, in modo da farlo diventare un documento che sia apprezzato e condiviso da più persone possibile.

Sul nostro sito www.pnveneto.org trovi una grande quantità di documenti preparati finora che possono farti cominciare e respirare l’aria nuova di politica sana e di difesa dell’interesse veneto che stiamo portando avanti.

Sul nostro forum puoi trovare spazi di discussione per preparare assieme le nuove campagne e i nuovi documenti.

Aiutaci a costruire un futuro da veneti indipendenti e felici!

Gianluca Busato

Partito Nazionale Veneto

If you liked my post, feel free to subscribe to my rss feeds