headermask image

header image

ELESION REGIONALI: LETARA DE CLAUDIO GHIOTTO

Claudio Ghiotto

Montecio Major, Xobia 14 de Jenaro, 2010

Carissimi soci, sostenidori, volontari, amighi, semo rivà al punto. Sabo el pnv el ga da nominar el so candidà par la corsa eletoral e xe vegnesto el momento de ciapar in man el testimone. La vincita inte le primarie ne ga dà al grupo Veneti Libari, a mi e Gianluca Panto, el consenso come candidà par conto de el pnv, on compito oneroxo ca el domanda al candidà de dopararse co impegno. El corso dei eventi però el ga devià oltre el previsto e el me vede dover ciapar par man co pì oneri del previsto altri impegni, fondamentali, verso i quali a go responsabilità. Impegni personali e privà.
Par fortuna el pnv el ga sfodrà na nova moda par i sistemi eletorali, in cui no on, ma do compari de corsa i và vanti in tandem par jutarse reciprocamente e ciapar pì forsa e consensi. Na formula ca la consente anca de scambiarse i roli dato ca el voto el và al ticket [la lista], formà da la copia Ghiotto-Panto e da el grupo Veneti Libari.
A xe cusì ca go decixo, consultandome anca co Gianluca Panto, de cedarghe el posto de prima linea come candidà sielto par el pnv a le elesion venete regional 2010; dognimodo no laso solo Gianluca e resto in seconda linea, de fato scambiandose el rolo vesto fin deso.
A Rengrasio donca Gianluca Panto par ver ciapà su la poxision de fronte.
Profito par inviar on rengrasiamento de core a tuti coeli ca me ga da sostegno, a tuti coeli ca i ga manifestà simpatia e stima de cui son luxingà.
Ai delegà e superdelegà ca i ga promoso el rincuro firme, e ai volontari ca i ga portà el so juto.
Al sostegno par Veneti Libari, intel mòto “no pestarme su!” par vivar libari sensa eser sofegà da governi pedanti, unij intel projeto par on Veneto independente e sovran, unica solusion verso na Itaja ca no xe reformabile.

Viva la libartà.

Claudio Ghiotto

Carissimi soci, sostenitori, volontari, amici, siamo arrivati al punto. Sabato il pnv deve nominare il suo candidato per la corsa elettorale, ed è venuto il momento di prendere il testimone. La vincita alle primarie ha dato al gruppo Veneti Libari, a me ed a Gianluca Panto, il consenso come candidati per conto del pnv, un compito oneroso che richiede al candidato di prestarsi con impegno. Il corso degli eventi però ha deviato oltre il previsto e mi vede a dover assumere con più oneri del previsto altri impegni, fondamentali, verso i quali ho responsabilità. Impegni personali e privati.
Per fortuna il pnv ha inaugurato una nuova modalità per le elezioni, in cui non uno, ma bensì due “running mates” [compari de corsa] procedono in tandem aiutandosi reciprocamente per ottenere più forza e consensi. Una formula che consente anche lo scambio dei ruoli, dato che il voto và al ticket [la lista], formata dalla coppia Ghiotto-Panto e dal gruppo Veneti Libari.
E’ così che ho deciso, consultandomi anche con Gianluca Panto, di cedergli il posto di candidato “front end” [de prima linea] scelto dal pnv per le elezioni venete regionali 2010; comunque senza lasciarlo solo, e resto in seconda linea, di fatto scambiandoci il rolo avuto fin’ora.
Ringrazio dunque Gianluca Panto per avere accettato la posizione frontale.
Approfitto per inviare un ringraziamento sentito a tutti quelli che mi hanno dato sostegno, a tutti quelli che hanno manifestato simpatia e stima, di cui sono lusingato.
Ai delegati e superdelegati che hanno promosso la raccolta firme, e ai volontari che hanno portato il loro aiuto.
Al sostegno per Veneti Libari, col motto “no pestarme su!” [non mi calpestare] per vivere liberi senza essere soffocati da governi pedanti, uniti nel progetto per un Veneto independente e sovrano, unica soluzione verso una Italia irriformabile.

Viva la libertà.

Claudio Ghiotto

If you liked my post, feel free to subscribe to my rss feeds