headermask image

header image

Precixasion

Ricevemo e volentiera publichemo.

Ho letto (in italiano) dichiarazioni a me attribuite dai giornali e da voi riportate nel vostro forum o chat. Non sono assolutamente vere anzi falsissime “c’è la registrazione” Non ho mai detto ” bisogna dire bye bye serenissimi,… basta con i serenissimi sul campanile di San Marco…” ho parlato solo dei simboli romantici (nel senso etimoloogico del temine) della nostra battaglia da soli insufficienti a convincere i Veneti.
Ma io ho sempre rispettato la sacralità del gesto dei Serenissimi. per questo me ne sono andato dalla LEGA e ho pagato di persona la mia sceta. Solo questo volevo precisare… sempre che ghe sia posto par questa precisasion.

ciao a tuti

Fabrizio Comencini

Gent.mo Fabrizio Comencini,

lexemo co piaser le so precixasion, che smentise cuanto riportà da diverse fonti. Par cuel che ne riguarda, al de là dela precixasion che come chel vede publichemo, podemo anca capir le motivasion che ve spinxe a catar nove proposte politiche, dopo diversi pasi falsi, ma cueo che ne par da stranìo le xe le solusion che proponé, overo de ndar a pati coi partiti italiani. Cuala sarisela alora la difarensa rispeto a altri partiti teritoriali che propone la stesa riceta, solo co partiti diversi? Naltri invese pensemo che la riseta la sipia de pasar dala richiesta suplichevole a Roma de concedar l’autonomia che fin deso xe stada portada vanti dai vari partiti venetisti al concepir un novo progeto politico, che fasa capir ai Veneti chel destin el xe nele so man e che l’indipendensa la dipende solo che dala nostra volontà, dandoghe motivasion de spesor e un’apertura al pensiero anca inteletual che vaga ben oltre i slogan. Cuesto el xe proprio el progeto portà vanti dal PNV, el Partito Nasional Veneto.

Redasion pnveneto.org

If you liked my post, feel free to subscribe to my rss feeds