headermask image

header image

La Gazzetta del Veneto

No xe gnanca pasa’ 5 mexi dal di che i ga oscura’ www.gaxetaveneta.com, l’unico sito (oltre www.venet.net) scrito interamente in lengoa veneta (tuti staltri siti i xe mezi scriti in italian). Gaxeta Veneta la gavea anca atira’ l’atension dei tenici de Google Translate parche’ i so bots (sti programini che in automadego i navega pa’l web par catalogar i siti) no i xera boni de identificar che lengoa che la xera. Tuti staltri siti veneti Google Translate li catalogava aprosimativamente come scriti in italian, ma co la Gaxeta Veneta no i xera boni de farlo, apunto parche’ scrito in veneto sceto, tanto da atirar l’atension de Google par considerar de introdur anca el veneto fra le so lengoe.

Come che savemo la Gaxeta Veneta la xe sta oscura’ ntel teritorio talian (ma vixibile a l’estero) par volere direto dei leghisti senta’ zo a Roma co dele scuxe che centra poco coi contenuti del sito. Anco’ savemo che mentre i leghisti senta’ zo a Roma i se preocupava de sarar l’unico sito al mondo al 100% in veneto, i leghisti senta’ a Venezia i se preocupava de finansiar co schei dei veneti sto grazioso sito web: http://www.lagazzettadelveneto.it/. Prima che i cava via sta orgia de tricolori e sta ecitasion sul risorgimento talian gavemo fato on bel printscreen del sito che podi vardar strucando su la someja in alto a destra.

La Lega Nord, a Roma e a Venezia (e a Trevixo e a Verona…), la xe drio sofegar l’identita’ veneta in nome de l’italianita’ (se no anca dela ghedafinita’). Alora deso, gavemo da molarghela de perder tenpo. Ogni veneto che co on minimo de senso civico che lexe sto articolo ga da farse n’exame de cosiensa e molarghela de votar sto partito nemico dei veneti. L’unica alternativa la existe de xa e se ciama Veneto Stato. Ognun de noialtri ga el dover de far el pasaparola e distribuir volantini a amici e parenti. No podemo permetarse che la nostra tera la vegna gestia n’altro minuto soto sti vasali de Roma.

Veneto Stato, e no se pol far de manco.

Lodovico Pizzati – Veneto Stato

If you liked my post, feel free to subscribe to my rss feeds