headermask image

header image

Press News Veneto

 

Dopo ła nasita de VENETO STATO, anca el sito che gà contribuìo a rendarlo realtà da ancuò el canbia obietivo, pasando el testimone de partito połitico de cui el gera el megafono mediatico al novo sito www.venetostato.com.

El nostro novo obietivo el xè diventà donca n’altro.
Gavemo ła consapevołesa de ver cresùo na bestia granda in termini de comunicasion. Meliari de persone ogni setimana i pasa su ste pagine e i pol informarse su notisie połitiche venete che no łe cata spasio sui vari gaxetini, coriere del Veneto, tribune, nove e matini vari che i sa ben come manipołar l’informasion, stuarla, controinformar e sercar de tegner el nostro Popoło Veneto nel’ignoransa e inbaucà su.

Par sto motivo da ancò PNV no vorà pì dir PARTITO NASIONAL VENETO. Tuto el so patrimonio połitico el vien łasà in eredità a VENETO STATO.

Da deso PNV vol dir PRESS NEWS VENETO.

El nostro sito www.pnveneto.org el diventa donca na sorta de organo de informasion e de comunicasion fondamental, forte dei contenuti e deła potensa mediatega web chel se gà concuistà co tanto lavoro e co tanta tanta pasion e spesor inteletual che in tanti i ghe gà profuxo. Portè donca pasiensa in sti dì parché alcune sesion del sito łe vegnarà trasformae man man che pasemo el testimone a VENETO STATO.

Oltre che organo de informasion libara e de spesor, el aconpagnarà un novo progeto cultural e formativo de cui ve parlaremo fra pochi dì. Xe in gestasion na vera e propria THINK TANK che spasiarà dała storia ala geografia, dała połitica al’economia e fin anca ałe cuestion internasionałi.

PRESS NEWS VENETO el aconpagnarà altre inisiative de comunicasion de gran portata mediatica existenti o che partità in futuro, come par exenpio el canalVeNETvision prexente su YouTube, o come el digest cuotidian de notisie foresteVenet.net o come el portal sportivo Rugby Veneto, oltreché tute le nostre atività sui social network, a scumisiar da facebook e twitter.

Se gavì pasion e savè scrivar ben, cuesto xe el momento bon par proporve a www.pnveneto.org par contribuir a portar luce ala nostra batalia par l’indipendensa del VENETO STATO.

PRESS NEWS VENETO

Eco invese chi che gerimo prima del 12/09/2010:

L’obiettivo del PNV è l’indizione di un referendum per l’ìndipendenza del Veneto, da tenersi sotto monitoraggio internazionale.

logo-2009-10Il simbolo adottato dal Partito Nazionale Veneto vede al proprio centro la foglia del tiglio, albero sacro ai veneti da almeno 3.000 anni.

Il PNV è un’organizzazione moderna e snella, che si basa su gruppi territoriali che condividono l’obiettivo dell’indipendenza e quattro principi fondanti: il principio della proprietà privata, come estensione del più generale principio di libertà individuale; il rifiuto di ogni forma di discriminazione razziale, sessista, linguistica, di convinzioni religiose, filosofiche, o politiche; l’accettazione dei principi di legittimità democratica e della non violenza; l’accettazione delle norme del diritto internazionale.

Noi riteniamo che sia necessario fare un salto di qualità nella politica veneta. Per tale ragione abbiamo privilegiato la preparazione di approfondite proposte di programma che riescano a superare la sterilità di slogan vuoti e populisti.

Nel PNV sono confluite personalità di elevato spessore culturale, di notevole preparazione, reputazione e levatura anche accademica e di respiro internazionale.

Il PNV è per un’indipendenza veneta moderna e responsabile, per un’economia veneta forte e libera, per un Veneto giusto, sicuro, tollerante e aperto all’Europa.

contatane!