headermask image

header image

Tuti a Roma

Verona. Dire che accelera forse è un po’ troppo. Perché, se tutto va bene, circolerà per la città alla fine del 2013, cioè fra tre anni. Ma la filovia, voluta dall’amministrazione Tosi al posto della tramvia, compie un altro passo in avanti. La prossima settimana l’assessore alla mobilità, Enrico Corsi, sarà a Roma per firmare a nome del Comune e con il ministero delle infrastrutture e trasporti l’accordo procedimentale con Amt per realizzare il «nuovo sistema filoviario a guida vincolata per la città di Verona». (tolto chive)

Mi  co lexo serte robe a me vien mal. Ma a nisun a ghe vien on pensiero a lexar che on asesor comunal el ga da nar fin Roma par scominziar i laori de la filovia de la so cità? Ma ve rendìo conto del grado de sentralismo? Pae coel che conta par mi, le xe ste notisie “minori” che le me spinxe inte la convinsiòn che drento sto contenidor cadaverico italico no ghe xe futuro. “Dire che accelera forse è un po’ troppo”. A me vien da metarme le man intei cavei (fin coando a ghin’ho, doparemoli) a pensar che tuto da nialtri, anca fin na filovia, el dependa da le mutevoli volontà de xente xo a Roma. Che’l sipia coesto el meravijoso federalismo solidale? Solidale co i politici de Roma forse… A volemo esar cusita crudeli da trarghe via el so xugatolin politico? Par carità! Che i seita pure a decidar tuto de le nostre vite, no problem!

Mi co lexo serte robe a me vien mal anca parché tanti, masa, i trova normale che ghe sipia ste robe. Che par costruir na filovia inte na cità te ghe da far el giro de le sete cexe de Roma. No la xe mia rivà l’ora de tornar da novo a esar paroni del nostro futuro? Libari e paroni: me par el minimo!

Luca Schenato
Pnv Verona

If you liked my post, feel free to subscribe to my rss feeds